Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det jeg tror er rier nå - de varer fra 45 sek til litt over ett minutt, og det er fra 7 til 9 minutter mellom dem. Når ringer jeg føden? Har ikke veldig langt å kjøre (15 min) men mannen min må rekke hjem og hente meg først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke jeg :( Har ikke født før, men ut ifra det jeg har lest meg til, skal du vente til det er sånn 5 min eller noe!?

Hadde ringt selv om det var en time mellom jeg da:p

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg nok ringt mannen og bedt han komme hjem først. Og ringt føden når det var 4-5 minutter mellom hver.

Var det jeg gjorde i hvert fall. Ringte dem da det var 6-7 mellom hver rie, men fikk bare beskjed om å vente.

Men det gikk ikke mange timene fra det var 7-9 min mellom riene hos meg og til de var 4 minutter altså....

Så spennende!!! :-)

Førstegangs forresten??

Skrevet

Ring mannen din ihvertfall så han rekker hjem. Ville også ha ringt føden for å få nærmere instrukser.

Lykke til! :-)

Skrevet

Nei, annengangs faktisk. Men jeg husker ikke fra sist. Tror jeg ringte når det var 5 mellom hver, men denne gangen skal jeg være tidligere ute pga det gikk så fort sist (endte i keisersnitt).

Skrevet

Åja, har hørt det går fortere når det er andregangs også. Så da burde du vel ikke drøye den for lenge.

Hadde ringt og hørt jeg da tror jeg...

Ønsker deg uansett lykke til med fødselen!!! :-)

Skrevet

sett din forhistorie ville jeg ringt med det samme, og bedt om å komme inn til undersøkelse. De tok meg inn første gang selv om det var mellom 4 og 7 min mellom riene, og de bare hadde holdt på i noen få timer. Da var det allerede 4 cm åpning, og ingen grunn til å sende meg hjem..

Fortell oss hva som skjer, hvis du får det til =) Dette er spennende!

Skrevet

Seigdama, hvordan var fødselen din sist? Hva skjedde siden du måtte ha keisersnitt? Du sier det gikk fort, men likevell ble det keisersnitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...