Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 le ???? jeg har så lyst å høre den nydelige babylatteren ) han er ganske sterk i nakken og ryggen,når han sitter i soffan intil en pute så lener han seg frem og vil sette seg opp.. når kan han sitte selv? når kryper de?? gleder meg sånn til så mye ))
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Theodor er også 3 mnd i dag=) Det høres ut som om de er like langt i utviklingen. Det er jo veldig forskjellig fra unge til unge, men storesøster begynte ikke å sitte selv før hun var 7-8 mnd. Begynte å krype like etter, men gikk ikke før hun var 14 mnd... Husker ikke når hun begynte å le høyt, mne hører lillemann begynner å hyle litt når han smiler, hehe. De er så søte!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Mini har nettopp begynt å le skikkelig. Så morro! 4 mnd i dag
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 ja sånn er marcus også )) han smiler med lyd men det er ikke noe latter enda ) de er så herlige
Mille** Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Han vil nok begynne å le når som helst nå. Verdens deiligste lyd! Det at han lener seg framover når han sitter er trening, han gjør ikke det fordi han har lyst å sitte. Han kan sitte selv når han setter seg opp selv uten hjelp fra dere. Kan skje mellom 7 og 9 mnd alderen sånn ca. Unger er forskjellige, noen kryper når de er 5 mnd, mens noen er 8-9 mnd eller enda eldre. Andre begynner aldri å krype. Du har mye å glede deg til framover, men ikke stress med alt han skal mestre, han tar det i sitt eget tempo. Nyt hver eneste dag med han, før du vet ordet av det løper han rundt i stua. )
*ønsker nr 2* Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 christian ler.. av full hals han sitetr i stolen sin, og ler som en tulling... hehe han ble to mnd på torsdag
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Maja begynte å le skikkelig for en uke siden. Hun er 3 1/2 mnd ) (Vi hadde jo "race" inne på bim, hehe... Malathiel het jeg da) Det er verdens deiligste lyd, og du kommer til å høre den når som helst ) Og når de først begynner, skal det ikke mye til heller, hehe...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 ååå jeg gleder meg så myye )) kan tenke meg det smelter alle hjerter )
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 ja jeg vet hva du mener... når marcus smiler smelter jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå