Storebror & Lillesøster Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 kan ikke finne det,vi bor trangt for vi holder på og bygge hus,så mitt er nok pakket ned en plass men hvor? vet det ikke er borte,men hvor er det,kan ikke gå igjennom ALT som er pakket ned,men hvis jeg får tips om hvor jeg skal lete,er den i rotet hos meg eller hos mamma? Født 18.06.84 Og mannens er ikke sett på leeeeenge 3 år minst,mulig han ikke fikk det med da han flytta fra x'en mne hvor ligger den,jeg har ikke sett han som liten og håper vi finner det,slik at vi kan se hvem lillegutt ligner på. Født 06.11.78 Er så kjedelig når sånne ting forsvinner.
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2007 Pliiiiiiiiiiiis er det ingen som kan hjelpe meg litt?
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Hvis exen heter anne eller janne...eller noe så kan det ligge der ja...din bok føler jeg ligger hos dere...og jeg fikk en fornemmelse for kjøkkenting og duker...men ok... lykke til
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 nei hun heter ikke det,men det er heller ikke sikkert den er der,men vet ikke hvor den kan være,ikke her og han fikk den med seg da han flytta hjemmefra... Da ligger kanskje min i en kasse med duker og kjøkken tingene mine,men tror de står hos mamma får se der da... Du kan ikke si noe om hvor hos denne exen det kan ligge? Tusen takk for svar...det var snilt av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå