Gå til innhold

Hadde noen vonde tak i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har nok disse lure riene begynnt på meg også..

I natt fikk jeg 2 eller 3 skikkelige tak i ryggen og magen.. kombinert med mens-smerter. Ja da begynner vel kroppen å forerede seg for alvor da.. er jo 30 dager igjen ennå så den har god tid på å forerede seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok kroppen som forbereder seg til fødsel.

Har hatt det slik selv nå en ukes tid.

Skikkelige mens smerter og noen vonde tak som går nedover rygg og bein.

Har nok tenkt flere ganger at NÅ er det i gang..

Men nei da det har gitt seg.

Vi er jo snart i mål nå uansett. jeg har igjen 25 dager i dag.

Lykke til.

Skrevet

huff.. eg har det ogso sånn.. spes etter sex.. så no blir det sex kvar kveld til beibin kommer...... (trur eg) :)

har 16 dager igjen..

Skrevet

hehe.. ja vi er snart i mål, så ikke rart om kroppen ikke begynner å reagere skikkelig. hehe. Jeg tror ikke noe er på gang uansett.. synes det bare er deilig å merke at jeg snart skal få treffe lillebror;)

Skrevet

vi ogso har en lillebror :)

ja. no er det ikke lenge igjen.. men hjelp so kjedelig det er å vente. spesielt når en har begynt å kjenne litt smerter..

då håper man jo sann på at det skal skje skikkelig.

Skrevet

Er det ikke gøy å kjenne at det skjer noe snart? :D Med meg..fikk jeg litt smerter den mandagen,mens muringer. Tirsdag ingenting..Onsdag begynte det klokken 1400. Små tak,kom og gikk..ballet seg på utover ettermiddagen..var på sykehuset klokken 19 og hadde da 5 cm åpning. 2245,etter mye svette og nesten noen tårer var hun ute.

Skrevet

Hehe man merker at rugetiden blir lengre når man nærmer seg og merker tegn til at ting nærmer seg.. men jeg for min del håper å gå over termin.. så jeg rekker alt jeg skulle ha gjort i sommer.. har et par turer jeg skulle vært på, samt å bade masse... men sånn som været er nå så ser det ikke ut til at det blir noe bading i det heletatt:(

Er det ditt andre barn? hva har du fra før? har dere bestemt navn?

Skrevet

åh så herlig;)

Skrevet

jepp!!

eg har heller ikke "tid" har ei jente på 16 mnd..

nei... vi sliter skikkelig med navnetvalget..

vi hadde Stine klart når vi venta sist, og Henrik vis det skulle bli gutt..

men no vet vi ikke..

Dere da?

Skrevet

Vi har en kommende storebror på snart 2 1/2 år.. navnet hans Ruben var i box med en gang.. (hadde vært prøvere i 36 pp.. så...) Og så slengte vi med alexander til mellomnavn fordi han ble unnfanget i hellas:) og det er gresk navn.

Denne gangen har vi slitt max... jentenavnet var klart raskt.. Maja Kristine.. (min mormor heter mai, og gubbens mormor og farmor heter kristine...)

Men guttenavnet sleit vi med leeeenge.. bestemte oss for Tobias til slutt, og en uke etterpå fikk vi vite at ei venninne av min venninne hadde fått en gutt som hun ville kalle Tobias... så da ble vi usikkre.. men så bestemte vi oss for å stå på navnet vi hadde bestemt allikevel.

Skrevet

Stilig å være "made in hellas" da :o) morsomt...

ja, er så typisk at alle vil ha samme navn.. men er ikke å bry seg så lenge de ikke blir bestevenner og skal gå i samme klasse liksom..

vi liker Peter, og han er 4 år eldre.. men det er et vannepar som vi er ofte sammens med, og reiser på ferie ol. så blir litt dumt.

trur vi bere må bestemme når vi ser gutten..

På Stine såg eg fort at hun ikke kunne heite Emma liksom..

Skrevet

hehe.. jeg synes det er rart med de som venter til babyene er født med å finne navn... virker merkelig for oss.. men ikke noe galt for det da. Vi vil ha et navn i forkant bare.. så det blir Tobias,men irriterer oss litt at vi ikke finner et mellomnavn som passer til Tobias.. synes det er litt rart å ha en med 2 navn og en med bare 1 navn... men det er sikkert bare en vanesak. Vi bruker som regel bare fornavnet til storebror også da.

Hvordan har svangerskapet vært ellers da?

Skrevet

ja, er egentlig enig ditta med navn.. men det er ingen navn vi føler passer enda.. :)

vi tenker på

Sevrin

Håvard

Johannes

Henrik (tenker vi ender med det)

Sivert

??

eg har hatt det heilt topp.. ikke kvalm og vert i god form.

fikk bekkenløsning i påska, så har vert sjuk.meld siden det. men har ikke vert såååå plaga.

har vert godt å gå hjemme og tralle siden eg har ei lita tulle som krever mye energi. :)

Tobias Oliver

Tobias Aleksander

Tobias i tårnet (neida bere måtte.. hihi)

Skrevet

Hehe så deilig å være i god form da.. med førstemann gikk det supert hele tiden.. bekkenløsning hadde jeg,men ikke så ille.

Denne gangen har jeg hatt bekkenløsning med gangsperre fra tidlig i svangerskapet, lekking av fostervann (en lomme forran hodet på babyen det lekker fra) Blødninger 2 ganger, kvalme og ekstrem hodepine.

Jeg har også hatt fryktelig mye psykiske plager i disse mnd.. veldig mye problemer med min familie.. og det har tatt mer på enn de fysiske plagene.

Derfor er jeg dritt lei dette svangerskapet.. gleder meg til å bli ferdig å kunne begynne på vårt nye liv som foreldre til to gutter:) Men allikevel håper jeg absolutt ikke å føde for tidlig.

Skrevet

:( blæ... stakker.. har lest dine innlegg tidligere.

ja, du må vente 14 dager til.. så kan han bere komme..

:)

Gud det er så spennande..

*Tobias Elias*

(smør på flesk)

hehe.. nå skal eg stad å lese i navneboka og finne et navn som passer til Tobias og en til gutten i min mage

:o)

Skrevet

hehe.. ja dere har fler gode navn til gutten i magen din også..:)

Blir spennende å se når våre prinser kommer ut..

Ja jeg skal ihvertfall gå 2 uker til... håper på 4...men de siste ukene blir nok laaaaaange. hehe. alt er klart her ihvertfall, så han får komme når han er klar.

Skrevet

3 august kommer det en liten prins til deg:-))))

Skrevet

ja jeg har hørt flere si 3 august nå...

Skrevet

Hadde det sånn i natt jeg også...våknet av vonde mensesmerter og kynnere hele tiden...au, au...hadde sex i går kveld da, så kan vel ha noe med det å gjøre;o)

Skrevet

hehe jeg hadde en sengevals forrige natt... litt sein i reaksjonstiden.. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...