Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har snakket med legen og han finner ingenting som jeg kan ta for at det skal bli bedre. Øyedråper og nesespray hjelper ikke overhode. Nyser og nyser så jeg har fått vondt i halsen, så nå har jeg blitt skikkelig lei. Andre her som også sliter med det samme? Ammer enda så det er derfor jeg ikke kan bruke de vanlige allergimedisinene.
Hiv o'hoi Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 jepp.. jeg er multiallergisk og sliter skikkelig om dagen.. Snakket mye med legen min om dette, og til slutt kom hun frem til at jeg kunne bruke zyrtec. Grunnen til at det står bakpå at man ikke kan bruke den under amming, er fordi de ikke har forsket nok på det.. Så hun mente det var trygt å ta zyrtec, så det har jeg begynt med.. Ellers så kunne jeg også bruke et merke som het loratadin, mente hun.
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 hei jeg har samme problemet som deg men jeg hovnet opp i hals og blei skikkelig dårlig uten medesin.. bruker polaremin tabl. de er testet gjennom tjue år..eneste bivirkningen er at både du og barnet kan bli litt trøtte i begynnerfasen..det skjedde ikke med oss..men kan se.,. el så bruker jeg lomudalen nesespray og dråper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå