*Askepott og hjelperene * Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har ei jente på 1.5år,kan jeg da legge henne i stor seng snart? eller er hun for liten?
ana baroma Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Stesønnen min flytta i stor seng da han var ca 2 sier foreldrene. Senga var såpass lav at det ikke gjorde noe om han trilla utfor, men han lå pent i senga si, han:)
varg veum Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 d han va 15 mnd...klatret da utav grindsengen å det hadde vært mye lenger å dette i gulvet over kanten der en ned fra en vanlig seng..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Elias flytta over i "stor" seng da han var nesten 2,5 år. Å det gikk kjempefint og var SÅ stas! Var sengehest på den, og han har aldri falt ut av den.
grå :) Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 moa har flytta over i stor seng nå hos besteforeldrene og kommer nok til å gjøre et nytt forsøk bare vi kommer hjem. hun er 2,5 år. har forsøkt tidligere også, men ikke vært klar før nå. er jo bare å prøve
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Gullet var mellom 22 og 23 mndr. og sover nå i høy seng, sånn Stompa-seng med plass for skrivebord under. Ligger i babysafe, så hun faller ikke ut. :-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 19 mnd ca hun minste og 1 år hun største.
haater husarbeid Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ventet til han var så stor at han kom seg ut av sprinkelsenga. Ikke vits å prøve før det tror jeg, for når de er så små, skjønner de jo ikke at de skal ligge i ro i senga.....
Nickey Mouse Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Samme dagen som han vekte oss med et brak i gulvet etter å ha klatret ut av sprinkelsengen. Da var han vel 14 mnd. Syntes det var stor stas og var kjempestolt! Vokseseng fra Ikea, som har litt kant øverst og nederst - umulig å falle ut (nesten). Nå skal han snart få sånn høy seng:)
Mille** Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Eldste var 2 år og 4 mnd. Regner med minsten får stor seng når hun er ca like gammel. Men det er jo bare å prøve det da. Jeg syns ikke det er vits i å begynne med stor seng når de er så små, så fremst de ikke klatrer ut av senga da. Men det er meg. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå