Gå til innhold

Våkner plutselig halv 5! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han er kjempetrøtt, men sovner ikke igjen. Veldig frustrerende. har forsøkt å legge ham tidligere, uten resultat.. :(

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gjør det iblandt. Jeg bare lar ham ligge, og det fungerer heldigvis her i huset.... Det er ikke morgen før tidligst 06 her :) uff, er ikke moro sånn midt på natta! Ei venninne av meg sin datter sto opp kl 0430 hver dag i ett år hun.... Har dessverre ikke noe nyttige tips, men føler med deg!!

Skrevet

Vi lot ham ligge i går og en stund i dag. Da er det ekstreme hyl og veldig sår grining. hvor lenge skal man la de ligge sånn da evt? skjærer meg i hjertet, men vi prøver om det skal fungere.

Hanhar tidligere sovet til 7-8.

Skrevet

er forferdelig å høre på, jeg vet! Min har heldigvis sovnet innen 10-max 15 min og uten å skrike. Han bare sitter og babler med seg selv litt til han skjønner at jeg ikke kommer og tar ham opp. du får bare prøve og se hvor lenge du holder ut, men ville ikke latt ham ligge mer enn 30 min tenker jeg.

Skrevet

i går holdt vi ut 45 min og i dag 30. men han gir seg bare ikke:( så til slutt tar vi ham opp.

men vi er ikke intr å stå opp i koma så tidlig... jeg har jo såvidt sovna da (om jeg er bekymra/stressa får jeg ofte ikke sove på noen timer)..

Skrevet

dytter i desperasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...