Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal på UL 11 juli og er da 17+6 kan man da se kjønn? skal jo tro det når det nesten er 18 uker. Hadde egentlig time 13 juli,men fikk den flyttet, var på UL i går på riks`n og da ble jeg flyttet frem en uke, valgte da å ikke se kjønn siden sambo ikke var med. Gleder meg...................
carina og *jentegullet* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 da kan de se kjønn ja;)spennende.....så da er du 1 uke lenger på vei???
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 jepp, skjønner ikke det jeg da men.... for jeg tok jo EL tester fra dag 10 i syklusen og den ble positiv på dag 18,så etter den hadde jeg tidligst termin 21.12 nå har jeg plutselig 15.12? men kan jo hende at jeg hadde el før og at syklus var litt rar etter MA? nei,jeg vet sannelg ikke. Men bedre å bli flyttet frem enn tilbake det hadde vært nedtur det! babyen kommer når den kommer uansett,men blir litt opphengt i termindatoer og antall uker + dager her inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå