Oliver-født-i-26-uke Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg testet meg i dag. Om en kikker nøye etter på CB testene er de oppbygd av prikker i test vinduet. Jeg testet meg i dag 4 dager før IKM og det er 7 pikker der "gravid" streken skal være...er dette at testen flyter litt ut eller er det en svaaak positiv test?
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2007 Ingen som har hatt det slik? Kan det være noe galt med testene mine?
skimre Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 har hørt begge deler, så du må nok smøre deg med tolmodighet;o) hadde selv skike prikker på CB denne mnd, men det er ingen spire her, for i dag kom tanta... men har hørt andre som er gravide med prikker på testen... sikkert ikke det svaret du ville ha, men du har noen dager til ikm da;o)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Ble vel ikke noe klokere nei...men det er jo ikke noe annet enn å vente ...tålmodigheten lenge vare. Har du forsøkt strimmel test fra billigtest.dk?
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 jeg og har opplevd å få prikker på cb... Da var det ingen spire... Men det er jo håp da... men jeg ville tolket den som negativ og heller prøvd å teste igjen om noen dager.
*MiAMi* Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Min begynte med prikker, så gikk det over til en svak strek ) Weeeeeeee )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå