Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Gubben mente han hadde lest på pakningsvedlegget at man skulle snakke med lege først.?!?! Har han blingset eller stemmer det? Jeg er plaget med ledd og muskelsmerter, men bruker ikke smertestillende bortsett fra en paracet en skjelden gang når jeg ikke får sove pga. at det er så vondt. Er det safe for snulla at jeg tar 1-2 paracet så jeg får sovnet og hentet meg litt inn, eller vil hun bli helt "dopet" gjennom melken?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2007 For å definere "en skjelden gang" så tar jeg vel ikke paracet mer en 6-10 ganger på et år.
BettyBoob Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 går helt fint, siterer felleskatalogen : Overgang i morsmelk: Går over. Melk/plasmaforholdet er 1. Det er estimert at et ammende barn får i seg <2% av morens dose. Det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes.
suseduse Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg slet veldig med bekkenløsning og fikk beskjed om å prøve paracet for å se om det hjalp(noe det ikke gjorde) og da ammet jeg.. går helt fint å ta en paracet, men kanskje ikke hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå