Gå til innhold

Nattavveningen har funket..jippi..(bank i bordet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.natt - våkna to ganger skreik ca 1 time hver gang,men var litt roligere 2 gang. Fikk vann hvert 10 min.

2.natt - våkna en gang små sutra i 45 min,fikk vann.

3.natt - våkna en gan tibydde vann ville ikke ha,fikk sutten og roet seg med den i 20 min,mista den fikk den igjen og sovna.

4.natt - sov fra 7-7..............HÆRILG!

Håper det fortsetter!

Til dere som ikke har prøvd dette,stå på det er pyton spesielt første natta,for min del gikk det veldig greit,og når man da endelig får en unge som ikke trenger mat på natta det er deilig det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!! du er superheldig. hvor gammel er han?

min på 8 måneder er avvent med pupp om natten, men han våkner likevel, minst hver 3.time, gjerne oftere. og da får han vann fra flaske. trodde han skulle bli lei av det, men neida. han hyler, får vann, drikker en god stund og så sovner han etterhvert.

noen lure tips til å få han til å slutte med vannet om natta? han bruker ikke smokk og jeg tror nok han får nok mat om dagen for han vokser godt :)

Skrevet

Oi, dette hørtes bra ut, så flott at det funket da! :)

Krimp: Sånn var min eldste også, og er det fortsatt! Han er 2 år neste uke. Jeg regner med dette blir et problem når han skal slutte med bleie.. Han kan drikke mye vann på ei natt! Særlig utover kveldene, etter han er sovna for kvelden. Vurderer å montere en flaskeholder oppi senga hans, så han kan drikke selv når han våkner ;)

Skrevet

Min er 5,5 mnd.

Prøv og la vær vannet også,bare la han skrike,er nok det samme som flaska/puppen,blir en vane for de,tror ikke de trenger det,hadde bare tatt samme avveninga med vannet,når han ikke får så våkner han nok ikke lenger,prøv ett par nettet og se,som regel ser man forbedringer allerede da at de evt ikke våkner like ofte eller ikke skriker like lenge...

Det er nok bare en dom vane.

Min fikk ikke sutt 1 natt baaare skreik...

Skrevet

jaeg tror jeg skal bite tennene sammen og prøve i natt. kan ikke tro at han er så tørst. (men noen ganger når han får flaska så drikker han som om han har ventet hele livet på vann :) men det er vel kanskej bare sugebehovet ? :)

Skrevet

Ja det er nokk bare en vane,samme med min men han fikk flaske med mme 3 ganger om natta og drakk det opp,MEN klarer seg likegodt uten,og gir jeg flaska med en gang vi står opp tar hn bare 70 ml +/- men venter jeg 1/2 time -time så tar han alt,så så sulten kan han ikke være om natta,greiere med vann det kan man ha på nattbordet slipper og stå opp for og lage det.

verdt et forsøk,kan kanskje hende at han kutter ut noen og bare våkner 1 gang....

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...