Gå til innhold

Vi trenger hjelp! :-)


Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukas er veldig grei og legge, er i seng i 20-21 tiden. Problemet er at han alt mellom 3-5 ligger o vrir seg, ser at det er noe med magen som plager han. Skyter rygg og krøker seg sammen! Har prøvd kutte ut på forskjellig, men skjer uansett :-(

Er det noe jeg kan gi han som hjelper? Noe jeg kan gjøre?

Han vil så gjærne sove, men stakkars :-/

Noen som har erfart dette før?

Han er 10 mnd. i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du? Eller mme?

Om mme så ta litt malt i melken

Skrevet

Han får mme nå! Skal jeg ha det i kveldsflaska da? Han får flaske morgen og kveld på 220 ml. Og hvor mye skal jeg ha i? Takk for svar :-)

Skrevet

Begynn med en liten t-skje i hver flaske..Både morgen og kveld. Så reduser til gjerne 1 gang for dagen .. Dette funket godt på gutten min

Skrevet

Tusen takk, skal prøve det i dag :-) Har malt hjemme, så starter med flaska han får snart :-)

Skrevet

Tips.. Best å røre malten ut i varmt vann.. Da løser den seg bedre opp

Skrevet

Takker og bukker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...