Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Lukas er veldig grei og legge, er i seng i 20-21 tiden. Problemet er at han alt mellom 3-5 ligger o vrir seg, ser at det er noe med magen som plager han. Skyter rygg og krøker seg sammen! Har prøvd kutte ut på forskjellig, men skjer uansett :-( Er det noe jeg kan gi han som hjelper? Noe jeg kan gjøre? Han vil så gjærne sove, men stakkars :-/ Noen som har erfart dette før? Han er 10 mnd. i dag :-)
Mulle :) Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Ammer du? Eller mme? Om mme så ta litt malt i melken
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Han får mme nå! Skal jeg ha det i kveldsflaska da? Han får flaske morgen og kveld på 220 ml. Og hvor mye skal jeg ha i? Takk for svar :-)
Mulle :) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Begynn med en liten t-skje i hver flaske..Både morgen og kveld. Så reduser til gjerne 1 gang for dagen .. Dette funket godt på gutten min
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk, skal prøve det i dag :-) Har malt hjemme, så starter med flaska han får snart :-)
Mulle :) Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Tips.. Best å røre malten ut i varmt vann.. Da løser den seg bedre opp
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Takker og bukker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå