Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Lukas er veldig grei og legge, er i seng i 20-21 tiden. Problemet er at han alt mellom 3-5 ligger o vrir seg, ser at det er noe med magen som plager han. Skyter rygg og krøker seg sammen! Har prøvd kutte ut på forskjellig, men skjer uansett :-( Er det noe jeg kan gi han som hjelper? Noe jeg kan gjøre? Han vil så gjærne sove, men stakkars :-/ Noen som har erfart dette før? Han er 10 mnd. i dag :-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Off, dette hørtes ikke greit ut Og han er ordentlig på do i løpet av dagen eller? Kan jo prøve med litt malt i melka om du syns han virker hard i magen eller at det er luft i magen. SYns i all fall det ble lettere for Emma å få ut lufta når jeg gav henne malt i melka - men hun var jo da bare noen uker altså. Er han ikke plaget ellers i døgnet? Kun mellom 3 og 5? Gratulerer med 10mndrs dagen, foressten? Emma var 10 mnd den 25.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Embla har også en fase midt på natten hun er kjempeurolig men det virker bare som urolig sønv egentlig. Hun gråter litt og flytter seg masse. Men det er jo det som blir den perioden de drømmer mest, så jeg har egentlig ikke tenkt noe mer over det.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Er kun da ja! HAr prøvd malt i første flaska hannes i dag, ska få i kveldsflaska også :-) Men han hadde vondt i magen 3 timer etter han fikk den flaska i dag? Kan jo være tilfeldig, men kan det være malten? Takker for gratulasjonen :-) Tillab: Han har øynene igjen når han holder på, men ser jo at det plager han! Jeg blir jo også våken denne tiden på natten :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå