så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Martin tisser gjennom bleien hver eneste natt, uten unntak. Og jeg kan jo ikke nekte han drikke, men hva gjør jeg da med bleiene? Er det noen som suger bedre enn de han har? Han bruker pampers til vanlig.
BettyBoob Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 min gjorde det samme før. Nå bruker han alltid libero up and go på natten. Skal mye til før de renner over Nå drikker han ytterst skjelden i løpet av natten da. Noen få slurker vann hvis han våkner og ikke roer seg.
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 oki, da skal jeg kjøpe en pakke med de. Han drikker heller ikke om natta, men virker som han sparer opp alt tissinga til han skal sove
BettyBoob Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 pjokken veier 12,7 kg, kjøper XL up/go for 13-20 kg. De sitter perfekt Lykke til, håper du får noen lekkfrie netter fremover!!
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Martin er nesten 9 kg så må vel se om jeg finner en strl mindre enn din gutt bruker. Tror 13-20 kg blir litt stort
BettyBoob Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 er ikke sikkert det altså! Jeg har brukt XL leeeenge på ham nettopp pga natt tissingen
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Ser på nettsiden til libero at de har strl 10-14 kg, tror jeg skal prøve den først. Og om alt annet feiler får jeg kjøpe større bleier
winneboo Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Hvilke bleier bruker han da? Vesla her tisser aldri gjennom bleia i løpet av natta men den er kjempetung på morran så virker som om bleiene holder godt på tisset. Vesla her bruke Libero Up and Go 15-36 kg tror jeg det var..hvertfall opp til 36kg. Å hun veier bare 13 kg. Syns egentlig bleier er små i str. Å når vi brukte mindre så bare tisset hun gjennom de. Så her hjelper det med større bleier.
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2007 Han bruker vanligvis pampers active fit 7-15 kg og easy up 8-15 kg (tror det er riktig kg strl det der), men har vært og kjøpt up and go'en til libero som er 10-14 kg så da blir det spennende i morgen om senga er våt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå