Gå til innhold

NÅ BLIR JEG MAMMA TIL 2!!!!!!!(3 med mannen. He-he....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går testen jeg i all hui og hast på ettermiddagen før vi skulle i middagsselskap. Følte at det var noe som ikke stemte. Tok en quick Responstest og den var negativ. Når jeg skulle legge minstemann tok jeg en titt på testen igjen som lå i søpla(etter å ha lest noen innlegg her om det) og den var svak positiv! Skjønte ingenting jeg, men i dag var den veeeeldig positiv!!!!! Rart at ikke resultatet kommer opp med en gang, det gjorde det nå sist....... Men iallefall skal jeg bli mamma igjen!! Helt utrolig! Listet meg inn på soverommet til gutten vår som er snart 2 år og tenkte: Herlighet, hvordan skal dette gå???? Thi-hi....

Har hatt veldige menssmerter siden EL, er heldig som kjenner EL veldig godt så da var det bare å kjøre på og den satt på første forsøk!! Det gjorde førstemann også så vi er veldig heldige! Har i tillegg hatt "influensasymptomer", verket i alle ledd helt ut til fingertuppene, trøtt og slapp(er vanligvis veldig energirik). Satt og gjespet på spinningtime forrige onsdag:-)

Lykke til alle sammen, hopper videre jeg da og ønsker alle god sommer! Er helt imponert over all støtte og pågangsmot som finnes her inne. Noen som blir med meg over på 1.trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Jeg håper jeg blir med over på 1.tri, selv om jeg hadde negativ test igår, 2 dgr før IKM.

Skrevet

Gratulerer så mye =D

Jeg tok 5 positive tester i går kveld, så JA.. jeg blir gjerne med deg over på 1 trim...hihii!!

Har ei datter 7mnd fra før (og en mann som oppfører seg som en unge her også)

Jeg har foreløbig termin 27 februar, når har du?

kramgo kram ;)

Skrevet

testene skal leses at som oftest innen 10min. det som kommer etterpå er desverre ikke rett

Skrevet

testene skal leses at som oftest innen 10min. det som kommer etterpå er desverre ikke rett. så jeg ville nok tatt en ny test:-)

Skrevet

jeg trodde også at testen ikke er gyldig etter 10minutter. Hva har blitt sagt om det her før da?? jeg testet negativt fredag,men mensen har fortsatt ikke kommet. 8dager på overtid...

Skrevet

ååååååå_) gratulerer sååå masse:) så heldig du er:)

Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

klem:)

Skrevet

glemte å fortelle at jeg tok en ny test i dag tidlig og den var positiv som bare søren! Forventet termin iflg.terminkalkulatoren er 11.mars. Så gøy da Beibi82&Ingrid*2.pp* at vi har termin nestem samtidig, ikke mange ukene mellom. Lykke til alle sammen!!

Skrevet

gratulerer:-) selv har babycompen min bekreftet graviditet på meg med termin 04.03.08. så får nok en positiv test iløpet av de neste dagene:-) kos deg med den lille spiren:-)

Skrevet

Aa saa deilig!! Gratulerer, lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...