Gå til innhold

Verden raser sammen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke lett for meg. Er gravid i uke 5,men nå vil ikke saboeren ha barnet. Han sier han er bekymra slik vi bor. Leier en sokkel,og da har vi mine to barn fra tilier forhold+hans datter annenhver helg. Han mener vi burde ha flyttet først. han er sur og gretten mot meg. Kjenner han ikke igjen. Jeg har ikke sovet i natt. Han sier han elsker meg og vil ha meg. Jeg må innrømme jeg har vært småsur på dattera hans,d har han lagt merke til. Jeg har innsett det nå. Jeg er jo glad i henne og. Jeg hadde en ma på mai,etter d hadde jeg d pyton. Dette er ikke lett når d bli slike familier. Jeg har ikke mare tårer igjen. Sist ville han ha barnet,og var glad for d. Tok d tungt når vi mista.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans liv er sikkert kaotisk også. Han vil sikkert enda ha barn med deg, han er sikkert oppgitt over situasjonen dere bor i, og han er sikkert skuffa over at du har vært sur med dattera hans. Han klarer ikke å se ting, og lar ting gå ut over deg.

Ville sagt til han, at jeg vet ikke hva som plager deg, men nå går du totlat over streken! Vi har planlagt å få et barn sammen, nå er vi gravide, dette er noe vi begge har ønsket og gledet oss til, det er helt uaktuellt å skulle ta abort nå, du oppfører deg som en liten unge! Finn ut hva som plager deg, vi har et godt forhold, så snakkerr vi sammen og løser problemene våre, vi har tross alt 8 måneder til å gjøre noe med bo situasjonenen, det er ikke sånn at babyen kommer i morgen!

Fy, skamme seg som skal ødelegge graviditet og forhold, på impulsive, barnsilige impulser, Voks opp!

Skrevet

d var jeg som skrev dette innlegget.holder på å miste jeg nå. fikk mensmerter og d kom brunt ut. så da fikk samboen viljen sin. jeg føler meg så alene nå. ingen å besøke.

Skrevet

Er ikke sikkert du mister av den grunn. Jeg hadde selv blødninger hele svangerskapet andre gang, fra begynnelse til slutt. Av og til litt brunt, av og til mye friskt blod. Anbefaler deg å få tidlig ultralyd for å få spontanabort bekreftet eller avkreftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...