Gå til innhold

Feriehilsen fra Nord Karolina =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turen var lang som vanlig,men vi kom oss hit i morgest,og skal være i litt over ei uke.

Vi har planer om fyrverkeri og 4.juli fering i Raleigh, besøk i NC ZOO,og en tur til kysten.

Har ei norsk venninne på besøk, som har med seg datteren sin hit. Veldig koselig besøk!

I dag var vi og spiste på Crocker Barrel, og maten var ecellent!

Vi har vært på 4 kinofilmer, inkludert to som var på Drive In (Satt i bilen på sånn ute-kino)

Om noen få uker flytter vi hit,så jeg driver og planlegger hvordan ting skal se ut når jeg tar over huset.

Gleder meg faktisk mye mer enn gruer meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres knall ut;)

visste ikek at du hadde tatt ferie, beklager å komme med jobbspørsmål i ferien:p*

Ha en flott ferie:)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Der var du jo. Syntes det var så lenge siden du hadde vært her:o)

Kos deg videre i ferien:)

Skrevet

Hjelpes min som vi ar styra i dag.Alle har vært i arbeid med overgrodde busker og trær,hekker og gressplen-

Blitt bitt mye av insekter, og i dag har vi erklært KRIG imot fireants!

Har brukt hekkeklipperen flittig i dag, siden ALT er overgrodd. Kjøpte meg motorsag i dag,så den skal brukes senere i uka til å få bort noen døde trær..

Gubben så en slange ved gullfiskdammen, så er skal det weedklippes skikkelig,sånn at hverken slanger eller andre ekle kryp kommer fram.

Har sprayet alle buskene (nesten) med insektsdrepende midler, for jeg innrømmer mer enn gjerne at insekter "bugs me"!!!

Nå fortjener jeg en aldri så liten slurk med rødvin.

I morra er det 4.julifeiring!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...