blond Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Dette er ingen brannfakkel! Men jeg lurer altså på hvilke våtservietter som anbefales?
Gjest irismor Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Man blir ikke hugget hode av da fordi man bruker våtservietter på sitt barn?? Xp-våtservietter er vel bra, har vist kommet bra ut i tester. Selv bruker jeg natusan sine på snuppa, hun har aldri blitt sår eller rød av dem.
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg liker best Unik sine, kjøpt på Kiwi. Mine barn har aldri blitt sår av dem.
1stor1liten =) Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Kjøpte simple våtservietter her om dagen. de virker bra og lukter ikke
så var vi 4 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 coop sin er jo bra i test, men hold deg unna Unique sine, Martin så syreskada ut etter å ha brukt de en gang.
BettyBoob Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 brukser bare Simple. Ikke klissete, for våte eller lukter rart. Veldig fornøyd med dem
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 De fra rema er kåra til best i test i foreldre og barn for et par mnd siden så de bruker vi her i huset:)
Nit@™ Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Skal jeg bruke våtservietter bruker jeg SebaMed sine. Her finner du testen til grønn hverdag http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754 De rangerer våtservietter slik Coop Soft & Mild Våtservietter (svanemerket) Coop Baby Sensitive Våtservietter Coop X-tra Våtservietter
Nit@™ Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=2743 Her er alle dem har testa også gitt!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Lag selv=) Kjøp mesoft kompresser,ha i en beholder med vann og olje,og sett på lokk.Vips,så har du våtservietter. Mye billigere og mye bedre=)
olla Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Coop X-tra Våtservietter De har jeg faktisk brukt siden før de ble kåret til best i test for et par år siden.
Tråle i Trøbbel Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Er det ikke slik at på gronnhverdag så tester dem kun i forhold til miljø og hormonskadelige stoffer, og ikke hvordan produktene faktisk fungerer på huden? Produktene bør selvfølgelig ikke inneholde slkike stoffer, men jeg mener det er jo like vesentlig at produktene er gode å bruke! Jeg bruker forskjellig typer, men alltid parfymefritt. Det går i coop, dermica og ica sine...Veldig fornøyd med disse:-)
It's all about me Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Mesoft fuktet i vann og olje uten parafinum....(eller hvordan parafin sktives på det språket)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Mesoft! Da vet du jo hva som tilsettes og slipper å tenke på hva som evt. kan være i dem! Helt geniale!
*Kleopatra Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kjøpte noen på apoteket forrige uke, og det er de beste jeg har prøvd. Dermica heter de, uten parfyme osv. På tilbud til 13 kroner (72 stk) nå, Apotek1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå