Gjest irismor Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jobbet kvelden i kveld og måtte ta en nattevakt også. Sånn er det når det mangler folk. Men har selv valgt å ta natta. Men nå kommer den store trøttebølgen. Hadde bare vært så godt med en liten lur. =)) Ingen som har noen gode historier på lager så jeg kan holde meg våken i ca 5 timer til =)))
Gjest irismor Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hjelpepleier på et aldershjem. Og hadde kveldsvakt, men så dukket opp bare en nattevakt. Det skulle ha vært to. Hadde ikke hjerte til å la den ene nattevakta bli alene. Så nå sitter jeg her og angrer som en hund. Slipper dagvakt etterpå men skulle gitt hva som helst for en seng akkurat i øyeblikket.
Twig Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Åååh, vet hvordan det der er ja.. ) Dere har ikke hvilende nattevakt?
blond Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 tenk på pengene du tjener! Mange timer med overtid dette her!
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Her kan du lese litt;) http://www.dinbaby.com/forum/thread/8608795
Gjest irismor Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Tar det ut i fri. Trenger et par dager ekstraa fri når vi skal til Thailand.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jaaaaa gi meg litt styrke til og komme igjennom natten, jobbet først fra 07-15 så fra 23-07....ååååå jeg er trøøøøøøtt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå