Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk jents mi i gar. hun er herlig, og utrolig flink nar det kommer til amming. hun suger seg fast og henger der! desverre er sugebehovet na sa stort at det er vanskelig a fa henne til a sove med mindre hun har puppen i munnen. hun vil ikke ha sutt, og jeg vil helst vente til ammingen er i gang.

problemet er at melken min har ikke kommet enda. det er na ett og ett halvt dögn siden hun ble födt. hun begynner a bli sulten, jordmödre maser, legen sier alt er normalt, og jeg ble sa lei av a bli behandlet som ei melkeku av jordmödre som skulle dra meg i puppene at jeg pakket tingene mine og gikk hjem...

skal ringe lege i morgen dersom melka ikke har kommet, har ingen planer om a sulte datteren min... har til og med sterilisert flaskene sa jeg er klar dersom jeg ma spe pa med mme mens jeg venter pa melka, men hvor lenge ventet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter 3 dager hadde jeg masse melk.. men tulla vår fikk melk gjennom sonde i begynnelsen

før jeg fikk melk fikk hun melk fra melkebanken på sykehuset.

Skrevet

4 døgn, men jeg hadde keisersnitt. Da tar viss den prosessen lengere tid.

Hun fikk morsmelkerstatning matet med kopp på sykehuset da hun ble såååå sulten etterhvert.

Da melka kom sprutet det ut i alle retninger.

Gratulerer så meget med den lille håpefulle ;o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!:-)

Halvanna døgn er jo ikke særlig lenge, så de jordmødrene kan bare ha det så godt! Jeg fikk vel melk 4 dager etter fødsel (ikke ks, men en vaginal fødsel), og fikk en baby med stort sugebehov så hun sugde jo brystvortene mine til blods de første dagene, selv om jeg ga henne lillefingeren min som sutt. Hun fikk vel litt råmelk i seg, men absolutt ikke nok mat, så hun fikk mme på kopp fra jordmødrene og barnepleierene på barsel. Var kun éi jordmor som stilte seg uforstålig til at snulla ikke fikk mat når jeg "amma" da jeg ikke hadde melk, men heldigvis blei jeg og snulla redda av en barnepleierene som insiterte på å gi snulla mme!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...