olla Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Libresse før, alvays nå.....men aller helst tampong da!!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Ingen av delene! Hater bind, klamt og ekkelt. Synes faktisk saba var best når jeg måtte bruke bind i mange uker etter fødselen, de pustet bedre. Ellers bruker jeg kun tamponger.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Når jeg tenker meg om er det vel always som lager tampongene jeg bruker.. Så da blir det always, da.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Tampong - ellers lekker jeg hele tida. det går jo ikke:)
Lavendel*06*10* Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Helst ingen av de.. hater det så innmari! Føler meg aldri VÆRRE enn når jeg bruker bind.. ÆSJ!!!!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 always.. synes de fleste libresse sine blir så stive? hehe.. litt lenge siden jeg brukte sist da..
Storebror & Lillesøster Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 always,mye mykere en libress,syntes de er stive,men har ikke prøvd alle da,bruker igrunnen tamponger...
haater husarbeid Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 I og med at always har så masse plastikk at det høres ut som en går med en plastpose mellom beina, og er utrolig klam, velger jeg Libresse. Aller helst ob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå