:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 jeg har enda ikke noen murlighet til og spare til småen. men jeg får det vel etter vært ;-) men jeg sparer litt til leilighet (ser på det som vikigere for øyeblikket) jeg sparte i postens folkefond og i postens rentespar og har til nå tjent mer på rentespar, har i grunn ikke tjent noe på folkefond. så er misfornøyd hvem fond sparer dere i?
winneboo Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Sparer i Europa Fond, gjennom banken min. Har gått for det meste oppover, har tjent ca 1600kr det siste året. Ikke så veldig mye da men bedre enn ingenting.
Raffna Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Sparer i Skagen Global, Holberg Norden og ett til som jeg ikke husker navnet på akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Min bror er økonom og ordner det for oss, Skagen fondene.
nickoline og supermann Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Terra sparer vi i... foreløpig grei avkastning, men følger med, for jeg har ikke lyst å tape det vi setter inn. At vi taper avkastningen for være greit. Det er en risiko vi må ta!
firemerkersmør Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Vi har fox og pia konto(sparer 200 til han hver mnd), skal sette over litt på fond der nå. Har fått endel på den kontoen, men vi har tenkt at han kan bruke av de pengene til sykkel el.l. når han blir større hvis vi har lite penger. En "lære å bruke penger sparekonto". Noe av det er dåpsgaver også da, så prøve å holde det litt utenom. Skal slippe å bruke dåpsgavene på sykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå