90210 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Nei nå asså! Jeg hadde liksom en SA 11 juni, var det legen mente vertfall, fordi jeg testet negativt etter blødningene... Men nå begynner jeg å lure på om jeg fortsatt kan være gravid? :-O Er litt rart fordi brystene mine er så ømme at jeg snart løper på veggene her! Og jeg venter ikke mens før 9 juli.. (pleier aldri å få ømme bryster i det hele tatt før mens) Og så er det disse stikkningene i underlivet, og trettheten min, svimmelheten, matlysten, vektøkningen, større "aerola", og brystene har vokst en halv str! :-O Syns dette er så rart... testet neg hos legen 27 juni og disse blødningene jeg hadde som legen trodde var en SA var jo 11 juni.. den burde jo ha vist positiv 27 juni da om jeg fortsatt var gravid!? Om jeg da ikke har blitt gravid på ny da jeg hadde EL 25 juni.. Men da skulle jeg jo ikke hatt så mange symtomer allerede nå?? Eller kan det jo være innbilt svangerskap etter SA'en.. men det nekter jeg på! Hehe slår meg heller fast på det første eller andre alternativet!! :-P Noen som kan kommentere litt her? Blir jo gaaal her nå!!! Hehe og en ting til (beklager detaljer, men vi er da alle her voksne, prøvere som må tåle litt sex-snakk) :-P Når vi har sex så får jeg så vondt Som om han treffer noe hardt inni der :-S (har ikke hatt det slik før, og det er samme smerte uansett stilling. (desto verre smerte når han kommer langt inn)... :S Noen som har noe å si her? Pliiis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå