Gå til innhold

Når er det vanlig at magen detter ned?


idasollar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mage sank for ca 14 dager siden. ( er endregangs, termin 24 august.)

Og når jeg var hos jordmor ba jeg henne sjekke leie, og da hadde babyen ganske riktig lagt seg med hodet ned. :)

Be de sjekke det på neste kontroll! Så vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage begynte å synke i uke 33 (er andregangs). Er i uke 35 nå.

 

Var hos kontroll hos JM forrige tirsdag og da sa hun at babyen er veldig langt nede i bekkenet, men at hodet ikke er festet. Det trenger det forsåvidt ikke å gjøre før fødselen heller når det ikke er første svangerskap.

 

JM tror kanskje fødselen kan sette i gang tidligere, men vi krysser fingrene for at h*n holder seg der inne til det planlagte KS 13 dager før termin i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage har ikke sunket... gleder meg til jeg kan puste litt.. termin 12 august, 2.gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte synker magen når babyen beveger seg nedover i bekkenet.

I dag på kontroll hos jordmor, mente hun at hodet var så godt som festet, og at han lå veldig dypt. Jeg er annengangs og er 32+4 i dag. Kan ikke si at jeg har merket noe til at magen har sunket egentlig, jeg synes magen min har vært lav hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på kontroll hos jm på mandag sa hun at barnet hadde lagt seg som det skulle i bekkenet.. Men, må da si at magen min fortsatt er HØYT oppe. Vanskelig å puste innimellom, og vondt å sitte uten pute i korsryggen. Krysser finga for at den synker snart. Bare 1mnd igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...