Monajenten Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hvor får jeg tak i det? Har sett flere reklamer for dem, både i magasiner og på tv, men finner dem ikke i noen butikker! HJELP!
Monajenten Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Ååhh?? Er de bra? (hehe, du har kanskje ikke prøvd selv da, men eieren;)) Føler jeg har sett i "alle" dagligvarer, men har ikke sett noen steder:-s
♥ DAME Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Sambo likte den veldig godt Kjøpte den ene i rødt og den andre i sånn lime-farge ) Tror jeg betalte 99 kr )
Monajenten Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Ja jeg syns de virker som om de har veldig bra passform, og så er det jo så tøffe farger! Tusen takk for tips, skal prøve på rema imorgen, takk takk!!!
sveis Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har damemodellen (hipster) i microfiber. Beste trusa jeg noen gang har hatt. Kjennes ikke at den er på.
Monajenten Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2007 Ok, jeg har sett på dem. Lurte på å kjøpe og teste. Må kanskje gjøre det da!! Takk for tips. Hvordan er størrelsene?
sveis Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Ganske så normal i størrelsen tror jeg. Jeg har hvertfall den jeg bruker til vanlig. De er jo ganske elsastiske også da.
m-mamma Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Samboeren min er superfornøyd med den i microfiber! Tror det er bare de i bomull som er i de fine fargene da.
Torpekjærringa Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Knallfine truser - både til oss & gutta ) jeg kjøper bare sånne hipster jeg nå.....i microfiber - beste trusene jeg noen gang har hatt ) blir ofte litt dyrere når jeg er ute å handler om dagen - knis...... 99 for boxer`n - og 79 for hipster`n ))
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2007 Hvilke butikker har dere funnet dem i da?
*Kleopatra Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 De har de i hvert fall på Spar og Bunnpris. Stringtrusene var på tilbud på Bunnpris her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå