Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 hipp hurra for Elias som fyller 3 år:D håper dere får en kjempefin dag:) klem.
Monajenten Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Oi steike pøber'n, tre år allerede???? Herlighet som tiden flyr!!! Gratulerer så mye med gullet sin bursdag:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så myye med dagen Elias:o) Håper du får en fin bursdagsfeiring!! Stor bursdagsklem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå