mayaya Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 DET er vanskelig, det! Har 2 som jeg bytter mellom etter hva jeg trenger, elsker begge. Petunia Pickle Bottom er herlig, masse plass og fiin. Kan også brukes som sekk. Har stelleunderlag og flaskeholder og ekstrarom og hele pakka. Så har jeg Mini fra Gaia & co til de små turene. Utbrettveske, plass til det nødvendigste og vanntett. Finfin!
Honningmelon Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Tja... nå får jeg snart en Skip Hop duo i posten, så håper den er bra. Får jo aldri lagt meg, hehehe....
silhah og emilie Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 ja den har jeg sett litt på har simo selv da men er så lei av den legge seg? nei det vet jeg ikke hva er, må vel karre meg opp snart, skal jo i badeland i morra:p
Luca Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har en Skip Hop Duo(Bubbelgum/rosa) som jeg virkelig digget. Så kom Fleurvillen i hus, og siden har ikke S*H vært i bruk:) Fleurville Sling Tote heter den, og er lekker og plass nok til alt. Så den er den ultimate stellevesken:-)
Luca Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 jepp:-) Jeg har en black cordroy, sort cord med plast utenpå, som ikke lenger er i salg. Har lyst på Pink Stripen, så vurderer den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå