:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 jeg datet en gutt får 1 1/2 år siden, jeg fant ut at vi ikke passet sammen og lot han gå. nå har jeg møtt han en del ganger. å jeg liker han bedre og bedre, men jeg er så usikker. han gir meg jo masse oppmerksom het. leker med gutten min å er veldig snill. trygg persjon men jeg tror kansje jeg bare liker han fordi jeg er alene så mye. så når jeg endelig snakker med noen så blir det en bigg deal. hvordan finner jeg ut om jeg faktisk like han? eller om det bare er oppmerksomheten jeg liker.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hva føler du når dere er sammen da? Og kunne du tenkt deg å se ham naken...merk: ikke om du vil ha sex med ham, men om du vil se ham naken..og la ham se deg. 5 år frem...kan du tenke deg å fremdeles ha ham der?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 hm.. har ikke så stort behov for og se han naken. men mer lyst til og se han naken en noen andre. (bortsett fra en som er gift og har 3 barn, men han skal jeg holde meg unna) jeg kan tenke meg og se han der om 5 år, men jeg tror kansje det er mest fordi jeg vil ha en familie. og flere babyer.. er så vanskelig når alt blander seg :-(
EnJente_m_EnJente Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 prøv å ikke se han på 3 uker, legg merke til om du tenker på han FLERE ganger daglig, om du savner han så at ingenting annet er gøy omtrent, DA vet du at du liker han
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Det jeg mener er at hvis man kan tenke seg å SE noen naken, så er det noen følelser der. Rett og slett fordi nakne mennesker er så sårbare at det er noe man kun vil dele med mennesker man har virkelige og sterke følelser for. man ser jo et menneskes skavanker, fortrinn, og i det hele tatt...ja..ikke så god på å forklare så sent på kvelden..spør igjen i morra;-) Natta på dere
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 hm.. fremdelse vanskelig. får ta tiden til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå