Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vi har hatt et vennepar på besøk, så ber de oss å komme inn:o) De hadde noe å fortelle oss, hi hi.. Guttene har bestillt tur til oss alle til Smøgen:o) Skal ligge i hus på bryggen der, og bare koose oss i 3 dager:-)) Drikke vin og spise reker:o) Sambo har ordnet med barnevakt og alt!! Ble helt rørt jeg!! *gleder meg masse*
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 å det hørtes deilig ut Godt å komme seg bort litt å trekke pusten å lade opp batteriene Kose deg på tur!!!!
Honningmelon Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Å, så snille gubbiser :-) Det hørtes fantaaaastisk ut. Kan jeg bli med? Eller blir jeg litt som et femte hjul på vogna da, hehe.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Åh...der er det jo så koselig. Mamma bor et lite stykke unna, så har vært der et par ganger og tuslet. Vil anbefale dere å titte litt på nattelivet i Lysekil også hvis dere er ute etter litt fart og spenning. I tillegg er det en butikk der med SKIKKELIG billige klær (lysekil altså).
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jøss! Den slags garanterer jeg at ikke kommer til å skje her.... Dessverre....
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Hihi, bare bli med!! )) Så lenge ungene våre sover på skinnet sitt har vi ingenting å frykte!! Ja, det er kjempeflott der!! Vært der noenganger selv:o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 Ble veldig overrasket jeg og! Ble kjempeglad:o) Er så godt å få noe enn ikke forventer:-) Han slår til innemellom, hihi..
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Kan jeg sende min sambo på en ukes kurs til din sambo? Hørtes helt fantastisk ut,slike overaskelser må være det beste av alt.Forstår godt at du ble rørt,må være en super sambo du har!kose deg masse på tur!
Honningmelon Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Hehe, ja jeg får skinnet denne uka, så da er jeg trygg.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2007 Takk:o)) Hihi, han har noen skjulte sider... Heldigvis i dette tilfelle ihvertfall! )
Twig Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Ååååh, så koooooooos!! det fortjener du virkelig nå! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå