Gå til innhold

Ohhh, snille mannen min:o)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt et vennepar på besøk, så ber de oss å komme inn:o) De hadde noe å fortelle oss, hi hi.. Guttene har bestillt tur til oss alle til Smøgen:o) Skal ligge i hus på bryggen der, og bare koose oss i 3 dager:-)) Drikke vin og spise reker:o) Sambo har ordnet med barnevakt og alt!!

Ble helt rørt jeg!!

*gleder meg masse*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å det hørtes deilig ut :) Godt å komme seg bort litt å trekke pusten å lade opp batteriene :) Kose deg på tur!!!! :D

Skrevet

Å, så snille gubbiser :-) Det hørtes fantaaaastisk ut. Kan jeg bli med? Eller blir jeg litt som et femte hjul på vogna da, hehe.

Skrevet

Åh...der er det jo så koselig. Mamma bor et lite stykke unna, så har vært der et par ganger og tuslet. Vil anbefale dere å titte litt på nattelivet i Lysekil også hvis dere er ute etter litt fart og spenning. I tillegg er det en butikk der med SKIKKELIG billige klær (lysekil altså).

Skrevet

Jøss! Den slags garanterer jeg at ikke kommer til å skje her.... Dessverre....

Skrevet

Hihi, bare bli med!! :o)) Så lenge ungene våre sover på skinnet sitt har vi ingenting å frykte!!

Ja, det er kjempeflott der!! Vært der noenganger selv:o)

Skrevet

Ble veldig overrasket jeg og! Ble kjempeglad:o) Er så godt å få noe enn ikke forventer:-)

Han slår til innemellom, hihi..

Skrevet

Kan jeg sende min sambo på en ukes kurs til din sambo?

Hørtes helt fantastisk ut,slike overaskelser må være det beste av alt.Forstår godt at du ble rørt,må være en super sambo du har!kose deg masse på tur!

Skrevet

Hehe, ja jeg får skinnet denne uka, så da er jeg trygg.

Skrevet

hørtes koselig ut ja:)

snille mannen

Skrevet

Takk:o))

Hihi, han har noen skjulte sider... Heldigvis i dette tilfelle ihvertfall! :o)

Skrevet

Ååååh, så koooooooos!! :) det fortjener du virkelig nå! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...