mammamammamammamor Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 sist eg var gravid så var det kontroll hver mnded i starten. men så leste eg en plass at kontroll nr to var i uke 20. eg var te legen i uke 7 og etter mine beregninger skal eg da på kontroll igjenn uke 11, skal eg bestille time nå, uke 10 eller vente te uke 19
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 hmmm, jeg var hos legen på 1 kontroll da jeg fant ut jeg var gravid, så fikk jeg time til jordmora i uke 13 for å få en time før ul. så var det ul i uke 18.. skal på kontroll til jormora i uke 22 igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå