chrisallic Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Gullgutten min på 6 ,ble idag holdt fast og tegnet bart på i bhg.Han ville ikke dette selv og det var ikke alle ungene som hadde det.Han ble jo tvunget! Idag var de også på tur og en assistent dyttet gutten min slik at han falt med hode først inn i blomster og brennenesler.Han sa at han gråt og at det var vondt.Og at han hadde fått caffe mocca etterpå.Han fortalte at de andre ikke hadde sett hva som skjedde. Dette er ikke det eneste vi har hørt om den samme assistenten. så imorgen ringer jeg og hører med styrer hva dette kan være. Tar hun det ikke alvorlig,tar jeg sønnen min ut av bhg og bare betaler slik vi skal. Rimelig sint og har nesten grått fordi jeg har vært fortvilet og synes synd på den stakkars gutten min.
Anne-B. Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Høres ut som en person som er nødt til å utøve makt over noen som ikke kan ta igjen, "småbarn sier jo så mye rart atte.." ta dette opp med bhg, og om det ikke blir tatt seriøst, så gå videre med saken til andre instanser. Når man sender ungene i bhg, så forventer man at de blir tatt vare på, ikke terrorisert.
grå :) Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 synes du bør følge opp det der ja. forhør deg forsiktig blandt andre foreldre også. kan være det er flere som får gjennomgå... ta det til topps om det medfører riktighet. er jo ikke sånn en assistent skal være
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Han er jo bare 6 år stakkars lille gutten min,og blir ganske forsvarsløs hvis han må sloss med en voksen person.Gutten min har aldri funnet på historier så jeg tror det er sant det han sier.Roste han masse fordi han fortalte meg det og at han kan fortelle alt til oss.Er ikke så lenge til han skal slutte i bhg,men føler at jeg har en klump i magen og tørr ikke sende han der før jeg har snakket med noen som rydder opp.Er veldig fortvilet.
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Kan jeg ringe hjem til styrer?og hvis hun evt er på ferie?
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Hvem ta kontakt med ang slike saker i en bhg?Styrer? Evt hvem andre?
Anne-B. Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Man hører fort om barn finner på historier, syns jeg, i alle fall hører jeg fort om datra mi gjør det. Det merkes på hvordan hun forteller. Jeg hadde heller ikke sendt mitt barn i en bhg med en sånn voksen.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Nei, gud... Får helt vondt i hjerteroten jeg!!! Hadde ringt til styreren ja.. Stassar lille gutten da!!!!
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2007 Uff ja slik skal ikke skje,vi betaler jo for at han skal gå i barnehagen og ha det godt.Får ringe henne i morgen,men er det frekt å ringe til henne på hjemmetelefonen hvis hun ikke er på jobb?hun jobber bare 40%,Hva hvis hun er på ferie? Har du noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå