Gå til innhold

Da kom llille Selma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da takker jeg for meg her inne, fredag 29 juni kom lille, vakre Selma til verden, 3 dager over termin.

Torsdag kveld dro vi avgårde i 23-tiden til Fredrikstad, men ble sendt hjem etter en time da alt stoppet opp. Halv to haglet riene på igjen, så det ble nesten bare å snu i döra hjemme i Moss. Kom fram til Fr stad kl tre på natten og 06.24 tittet den lille prinsessen ut. Födselen gikk med andre ord veldig fort, og det var en veldig fin og trygg jordmor vi fikk. Selv om ting gikk unna, sörget hun for at jeg fikk epidural slik at den siste 1,5 timen gikk lettere (jeg hadde skrevet önskebrev, og det tok hun alvorlig). Åh, for en herlig fölelse å få den lille kroppen på magen, og ikke minst å bli kjent med henne nå her hjemme.

Sender masse positivt födestöv til dere som snart skal föde, lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med Selma! Får en liten Selma om noen dager jeg også:)

Bra dere rakk å komme dere tilbake i tide da!

Lykke til videre med barsel og kos:)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Vi får også en Selma , om 5 uker...

Skrevet

Gratulerer så mye, godt å høre en positiv fødselshistorie fra fredrikstad. Skal føde der selv om 4 uker (bor også i moss) Fikk inntrykk på omvisningen av at de ikke ville gi epidural, så nå føler jeg meg mye roligere etter å ha lest din historie. Kos dere masse med lille Selma!

Skrevet

gratulerer så masse. kos deg med datteren din... tiden går utrolig fort nå fremover.. plutselig vokser hun til og ikke er noe baby lengre... selv har jeg 46dager igjen så må jeg nokk til pers selv:) men det skal blir greit å føde igjen...

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Selma.

Høres ut som en fin fødsel.

Kos dere hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...