Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Krykker avlaster hvis det er smertefullt å belaste bena. Bkkenbelte kan gi smertelette fordi det gir den stabiliteten til bekkenleddet den mangler nå i graviditeten. Jeg ville begynt med bekkenbelte for å se om det hjalp, krykker er jo langt mer drastisk.. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Ok:) Takk:) Skal låne et belte av ei venninne,men tar litt tid før jeg får det for ho må sende det. Vurderer krykker for plutselig klarer jeg nesten ikke å gå fordi det gjør vondt i bekkenet og fordi jeg føler at leggene mine holder på å kollapse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå