Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har en sønn som er kjempesnill. tvers igjennom. han er snart 2 år, og er en god del hos mormor. der oppfører han seg også eksemplarisk. jeg og min mor har nogenlunde samme regler, såklart litt friere hos mormor, men vi har mye likt når det gjelder oppdragelse. Men så har det seg slik, at jeg nå må være litt alene med guttungen min hos mormor, og det er da det skjer. Er ikke mormor der, ja da går han bananas. ikke i form av sutring, sutring hadde jeg taklet, men han blir verdens mest rampete frekkas, og jeg bobler inne i meg... Han gjør ALDRI slik hos oss, heller aldri slik hos mormor når hun er der, men jeg er utrolig fortvilet... Eksempler på hva han gjør: *hiver glassfigurer i bakken *drar blomsterjord utover gulvene *forsøker å velte plastmatven * "stjeler" godteri * er slem mot hunden *kaster maten han får i bakken *hyler (ikke grinhyling) *banker med knyttnevene hardt på glassdøren *sparker og tramper på lekene sine (som er gamle leker mormor vil han skal ta vare på) *drar ned bilder og alt annet han finner *graver opp blomstene i beddet *trøkker i åkeren *river ned faxen ja kunne skrevet i det uendelige.... hvorfor i huleste blir han slik når hun er borte??? jeg fatter d ikke, han er aldri slik med meg, BARE når vi er der alene. er kommet dit at jeg nesten ikke vil være der uten henne tilstede, for det blir så negativt... kan jo ikke akkurat la han gjøre disse tingene. noen tips??
Honningmelon Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Kanskje det er fordi han vet at dette er mormors hus, og der bestemmer hun og ikke du?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 mulig..mulig.-.. men hvordan få han til å høre på meg når d bare er meg der?
Monajenten Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Kommer liksom ikke på annet enn å si at når mormor ikke er hjemme, er det du som bestemmer selv om det er mormors hus. Men spørs om han forstår det når han er såpass liten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 kansje han ikke takler at hun ikke er der. barn putter mensker og steder sammen. så kansje det er en type sorgreaksjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå