Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har ikke peil på hvilken vi skal kjøpe.. gutten min er på tur å vokse ut av babycosien..han er 5 mnd og 9,5 kg.. står jo at de større stolene er fra 9 kg og oppover så.. må nok kjøpe ny snart
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Vi har Recaro sin - og er kjempefornøyd Den er skikkelig solig, mykt og godt trekk, barnet sitter høyt, har gode sideputer til hodet, kan tiltes i sovestilling og det ser virkelig ut som barnet sitter godt og trygt i det setet. Eneste minuset for vår del, er at selen er litt "dum". Går kun an å regulere selen som går rundt armene, ikke den som er mellom beina. Så mannen min følte av og til at Elias sin "lille snurr" ble klemt helt flat. Elias selv klagde aldri da Er kjempefornøyd jeg da - og Emma sitter i det nå som en prinsesse
afrodite79 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Vi kjøpte besafe izi combi x1, detter fordi gutten vår som også er stor 6 mnd(10kg) og han satt veldig godt i dette setet. For oss var det viktig med et bakovervendt sete, 5punkt sele og comfort for William. Han stortrives:) Setet er høyt så han ser ut gjennom vinduet:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Be Safe Izi Combi X1 har vi. Kjøpte det fordi det kan være både bakover- og forovervendt, så slipper vi å kjøpe nytt hvis vi av en eller annen grunn må snu setet. Dessuten var det best i test da vi kjøpte det og det var veldig viktig. Tror det koster rundt 3000,-
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Vi har ikke kjøpt enda. men skal kjøpe besafe izi combi x1. Pga det kan brukes begge veier og kom bra ut i test! Men vi kommer til å bruke maxi cosien en god stund til først! =)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Har kjøpt besafe combi x1. Dette fordi jeg ville ha et bakover-og forovervendt sete i ett. Det har kommet bra ut på tester, og er et sete veldig mange bruker. Dessuten liker jeg utseende på setet. Minuset er at setet kan bli beldig bratt i noen biler(inkl vår passat), så sambo måtte justere d mer sånn at d ik blei ullt så bratt. Men nå er d ok, og setet står virkelig bom fast i bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå