Gå til innhold

hvor mye er de våken på dagtid?


veslepia

Anbefalte innlegg

Min lille prins på nesten 7 uker kan sove omtrent hele dagen. Han spiser ca hver tredje time og sover mellom det. Noen ganger i vognen, andre ganger på armen. Dersom jeg legger han på gulvet i håp om at han vil være våken litt så sovner han der og etter kort tid. Kan tenke meg at tilsammen så er han våken 2-3 timer i løpet av et døgn.

 

Han sover ikke alltid sammenhengende da, våkner og skriker litt når smokken detter ut, eller når han vil bli bært.

 

Hvordan er de andre små?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi er våken stort sett hele dagen, dupper av fem min her og fem min der. Og så bruker hun å sovne når vi er på trilletur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi datter på seks uker sover en-to timer på formiddagen og det samme på ettermiddagen, ellers er hun våken. Hun kunne godt fått lov til å sove litt til altså, så jeg kunne gjort litt mer "andre ting"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror sover også nesten hele dagen, er bare våken for å puppe og prate litt. Han er derimot våken hele kvelden, fra ca 19-20 til jeg legger meg. Litt slitsomt siden det er akkurat da storebroren legger seg. Blir aldri "voksentid" her i huset med andre ord.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så deilig da! Mi var slik i begynnelsen, men er mye mer våken nå om dagen. Variere fra dag til dag hvor mye hun sover, men sover som regel bra fram til 1-2 med mat imellom. Så kan hu godt sove en halv time ++ om dagen og utover kvelden. Legger seg rundt 1 og sover til 6-7 om morgenen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet mitt sover på formiddagen, men kan være våken fra ettermiddag til langt på natt.. Bare noen 5mins dubber innimellom..

 

Ser hun trenger mye mer søvn, for hun er utrolig sutrete og misfornøyd om kveldene.. *sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...