Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Måtte kikke "oppi der" i dag, da jeg syntes jeg kjente at det åpna seg litt. Tappen jeg såg, låg nesten helt ute, og hadde et lite hull i seg. Hva er det? Og hvorfor er det et hull i den? Det har jeg ikke sett før.... Noen som vet?
Noah A*3 daga over* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 kikke oppi der??kossn fikk du til det?
rosamille 11.07.07. Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg kan ikke kjenne tappen min lengre,flere uker siden den forsvant..Tappen kryper oppover og forsvinner i tiden før fødsel.Rart du kunne se den.Tappen skal bli borte som en del av modningsprosessen,deretter vil kanalen åpne seg når duf.eks får rier og går i fødsel.Dette er mitt 2. sv.skap og sånn var det i mitt første også.Hull er det i den til vanlig også,da skal jo mensvæsken ut.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Er jo ikke sikkert det var den "tappen" jeg såg....derfor jeg spør....har sett den tappen der før....men ikke at det har vært hull i den.....hmmm.....spørs om det var noe annet da? *tenker*
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Vi jenter har et lite hull inni selve hullet.. Vanskelig og forklare.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 ler.....greit å spørre her inne....og samtidig vere anonym.....hadde ikke tort å spørre jormor eller legen om det samme =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå