Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3 år er hos sin mormor og morfar i noen dager nå. I dag ringte mamma og fortalte meg følgende:

Datteren min løftet på trøya til pappa, slik at hun kunne inspisere

ryggen hans(gudene vet hvorfor...) Plutselig oppdaget hun noen små hår oppe ved skuldrene. Hun løper deretter på badet og finner en hårbørste og begynner å gre han på ryggen!

Pappa hyler og spørr hva hun driver med... Og hun bare klapper han på skuldrene og sier: "ro deg ned, bare slapp heeeelt av"

Jeg ler enda ;o) Hvor får unger ideene sine fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaaahahahahah!!:D Genialt:P

Skrevet

Veldig morsomt :)

Mannen min er relativt hårfri, mens min far er veldig hårete. Og begge barna mine syns det er ufattelig morsomt å løfte på t- skjorten til bestefar og se på hårene på magen! :) Og så klapper de ham på hårene på armene, og klapper på skjegget hans. Jeg tror de syns det er fascinerende. Jeg husker da jeg var barn, og Pappa hadde klippet av seg skjegget, så gråt vi lenge, for koseskjegget var jo vekk...

Skrevet

Hehe -unger og hår :) humre godt

Da dattra mi var to lå jeg i senga og hadde armene over hodet - ved senga hadde jeg et "snytepapir" som hun tar tak i og begynner å gnukke meg under armen med mens hun sier "ÆSJ" -der hadde jeg to-dagers hår.. Holdt på å le meg ihjel av det også ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...