nellynell Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Noen med erfaring? Ville jo ikke vært forlenge i av gangen og evnt hvor ofte?
Noah A*3 daga over* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 nei da det e ikkje farlig :-) soler oss jo ute om sommeren å :-) men alt med måte da :-) det gjelder om en er gravid eller ikkje :-)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 ikke farlig, tok sol da æ gikk gravid:) mange gang.. jordmor sa at æ måtte kjenne sjøl kor lenge æ orka å ligg(ryggen osv..) og du skal vel helst ikke ta helt av med solinga heller, hehe.
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Gravide har lett for å få (stygge) pigmentflekker. Ikke sikkert de går bort etterpå? Jeg fikk i ansiktet tidlig i vår, med det samme vårsola virkelig slo til. Var svart rundt nasen. (Heldigvis gjekk det bort, og ikke komt igjen etterpå) Ikke er det bra å ligge på ryggen heller. Men når du ikke har kommet lengre enn uke 13 tror jeg ikke det er noe problem. Jeg merket det først nå i senere tid. At det trykker/klemmer på hovedpulsåren og jeg blir dårlig..... Det eneste jm har sagt til meg er at jeg skal være forsiktig i varmen. Ikke bli overhet og drikke mye. Helst ty til skygge. Men det er jo forskjell på virkningen av solseng og solen fra himmelen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå