Gå til innhold

et spm om magen igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Lurer på hvordan magen føles når dere våkner?

 

Min føles liksom litt støl, og så er det egentlig litt vondt/ømmt etter at jeg har tissa... Prøver å unngå å ligge på magen, men kjenner at jeg "legger an" på den om natta.

 

Noen som har opplevd det samme? Teorier?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er å litt støl og øm i magen når jeg våkner, men som regel går det fort over etter jeg har vært å tisset om morgenen...

Skrevet

samme her også, men etter at jeg har tisset, så blir det alltid bedre:)

Skrevet

våkner noen ganger om natta av at jeg er støl/har vondt i magen....hjelper å tisse her og! Har lurt litt på hva det kan være, men kom frem til at det nok bare er kombinasjon av at jeg alltid snur meg på magen, og at jeg må tisse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...