Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Lurer på hvordan magen føles når dere våkner? Min føles liksom litt støl, og så er det egentlig litt vondt/ømmt etter at jeg har tissa... Prøver å unngå å ligge på magen, men kjenner at jeg "legger an" på den om natta. Noen som har opplevd det samme? Teorier?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 er å litt støl og øm i magen når jeg våkner, men som regel går det fort over etter jeg har vært å tisset om morgenen...
jente08&jente2010<3 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 samme her også, men etter at jeg har tisset, så blir det alltid bedre:)
*1+1=2 små* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 våkner noen ganger om natta av at jeg er støl/har vondt i magen....hjelper å tisse her og! Har lurt litt på hva det kan være, men kom frem til at det nok bare er kombinasjon av at jeg alltid snur meg på magen, og at jeg må tisse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå