Gå til innhold

Svigermor sa i dag at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....de ser barnebarnet sitt så sjeldent!!! Vi prøver å komme på besøk til dem minst en gang i uken, men det er vist ikke nok det!? Det er ikke første gangen hun sier dette heller... Jeg blir litt oppgitt når vi får sånne kommentarer, for vi har jo andre ting å ta oss til enn å fly på besøk til dem "hele tiden"... og nei, mine foreldre ser ikke sitt barnebarn noe oftere enn svigers gjør.

Hva svarer man når man får en sånn beskjed?! Jeg ble bare helt matt, og orket ikke kommentere det!

Hvor ofte ser deres små sine besteforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en gang i uken engang her, kanskje annenhver. Men hvorfor svarer du ikke at det bare er å komme på besøk? Det er vel lettere for de å dra til dere enn det er for deg å pakke alt og dra til de?

Skrevet

Jeg syns en gang i uken må være nok. SOm du sier, vi har da andre ting å holde på med og uka går fort!

Tror svigermor her mener det samme. Hun kommer innom støtt og stadig, sjelden det går en hel uke. Og da blir hun i flere timer.

Men det er først hvis hun lar oss "være i fred" en uke, at jeg kanskje får lyst til å besøke henne....

Foreldrene mine bor litt lenger unna og vi ser de ca hver 14.dag, noe jeg syns er akkurat passe!

Skrevet

Blir det ikke endringer i farmor sine planer så har hun ikke sett våre barn på over 1 1/2 mnd til slutt. Bor 4 min kjøretur unna... Men hun har andre prioriteringer enn oss. Derfor velger hun å være på ferie alle sine 5 uker, fremfor å tilbringe tid med barn og barnebarn.

Skrevet

Jeg kan selvfølgelig si at det er bare til å komme til oss for det er jo som sagt lettere for oss ja, men.... de blir så utrolig lenge om de først kommer.... det går nesten ut over minsten sine rutiner... Sist de var her, fikk gullet kveldsgrøten og så gikk vi for å si god natt, og da ble det sånn; "Næmmen skal du legge deg nå da, nå som vi er på besøk?!?"

Så derfor foretrekker jeg å dra til dem, for da kan vi gå når det passer oss! ;)

Og når det er sagt, så får vi ofte beskjed om at vi er der for kort tid, når vi er der... hehe... svigers blir man ikke klok på! Mine foreldre kommer hvertfall ikke med slike kommentarer i tide og utide!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...