Gå til innhold

anbefaler dere go'boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil begynne i en bok-klubb med lilleguitt.. gikk i go'boken de tre første mnd hans, men meldte oss ut etterhvert. men lurer på å begynne igjen. de har jo mange fine bøker de eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefales ikke. Dyrt i forhold til hva vi fikk i pakken, kvaliteten svarer heller ikke til prisen - synes jeg. Vi meldte oss ut.

Nå er vi medlem i Barnas egen Bokverden (beb.no) og Boklubben Barn (bokklubben.no) Godt fornøyd med begge disse.

Skrevet

Nei, har ikke vært fornøyd, meldte oss fort ut igjen.

Skrevet

Ikke fornøyd. Synes det dukket opp pakker stadig vekk, og dyrt er det også. Til å begynne med er det jo begrenset hvor mye man får brukt bøkene. Kanskje det er bedre når barna blir litt eldre. Vi melder nok oss inn i en annen bokklubb når lillegutt blir litt større.

Skrevet

ja, den annbefaler jeg!

gutten min elsker disse bøkene... og bøkene kommer alltid akkurat når det passer:o)

f.eks etter vi hadde vært i dyreparken da lillegutt var 13 mnd så hadde han sett masse dyr og mange traktorer (holdt på med en del graving) han var veldig interessert i alt dette og "prata" om det hele veien hjem.. møøø, bæææ......

da vi kommer hjem ligger goboken pakken ved døra og inni ligger det bla ei bok med traktor på utsida..da utbryter lillegutt "dattor" med et stort smil rundt fjeset.. inni boka var det bilde av både møø, bæ, pippip vovvov..... jeg er sikker på at go`boken er en av grunnene til gutten vår er så oppegående språklig sett!

Skrevet

Synes de har fine bøker, men savner valgfriheten, ikke alt jeg synes like mye om. Nordli bokhandel fører også disse bøkene så jeg meldte meg ut og har kjøpt en bok der siden, der kan du jo også se i bøkene før du kjøper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...