Gå til innhold

måtte bare lage dette innlegget!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei et spørsmaål, synes dere det er rett at mannen ikke skal få vite noe når ei kvinne skal ta abort???

tenker på vist jeg hadde blitt gravid nå (altså etter jeg har fått ut den som kommer i august:)) å ikke ville hatt dette barnet, ikke fa..n om jeg kunne gått å tatt en abort uten at pappan vet noe, det synes jeg er egoistisk, syns fedre har like mye og si om den saken som vi har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det folk ikke veit, har de faktisk ikke vondt av heller...

Skrevet

faktisk..... ja ja. lov å ha egne meninger, men dette kaller jeg egoisme.

Skrevet

Jeg vet at jeg hadde fått støtte uansett.

Det er ingen tvil her i gården hvem som bestemmer

over miiiin kropp! Ingen som kan tvinge meg til å gå gravid

i over 9 mnd!

Skrevet

poenget mitt var ikke at de skulle bestemme hva vi skulle gjøre, for all del ingen som hadde fått bestemme at jeg skulle gå gravid i 9 måneder heller, men jeg synes de har en rett til og vite. og da tenker jeg på en mann du kjenner godt kanksje har holdt på med ei stund eller er kjæreste med.

en kompis av meg fikk vite det kanskje tre måneder etter at hun hadde gjort det å han ble helt knust, ikke fordi han skulle tvinge henne til og ha barnet, men for at han ikke fikk være der å støtte henne, for det var tross alt hannes barn å.

det er bare en tanke, en mening at fedre har også litt rett til og vite som vi har:)

å ja jeg hadde fått hundre prosent støtte fra kjæresten uannsett valg jeg hadde tatt nå

Skrevet

kvinnen har selvbestemmelsesrett over egen kropp! ingen kan eller bør tvinge en kvinne til å bære frem et barn hun ikke ønsker.

Skrevet

helt enig! og mannen kan stikke av når som helst i graviditeten, det kan IKKE dama!!

Skrevet

Syns mannen har rett på å få vite det. har faktisk litt å si medisinsk sett også, dersom han i fremtiden får problemer med å få barn. da er det greit å kunne ta med i vurderingen (og greit for hans selvbilde) at han tidligere har gjort noen gravid.

Skrevet

Veldig enig med Lompa75 :o)

Skrevet

medisinsk??? Er du en mann eller? En såret mann?

Det folk ikke veit har de ikke vondt av. Det er ikke egoistisk da eller? I alle fall ikke når det er en du ikke deler liv og levnad med.

Den mannnen fines ikke som jeg hadde båret fram et barn for fordi han ønsker det. Jeg må selv ha et reelt ønske OG et forhold til ham

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...