Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har noen noe tips/kjerringråd mot munnsår!!?? hjelpp! Har så vondt!! Har en sån innvendig munnsår--en svær hvit prikk inni leppa.... Awwwwwaaaaa *gråter nesten*
Mockanin Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg pleier å bruke mandelessens på munnsårene mine. Tar litt på en finger og smører på munnsåret. Dette gjentar jeg flere ganger daglig. Det kan svi som F.. ,men det funker. Har anbefalt dette til flere veninner som også har hatt god hjelp av mandelessensen. Er vist et gammelt kjerringråd. Vet også fra tidligere at Forever Living (aloe vera produkter) sin lebepomade er fint for munnsår. Vil derfor tro at Aloe Vera gelen dems også funker.
Pappa'n til Markus Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Sånn er det med meg oxo.. Får plutselig en sånn blemme på venstre sida av leppa.. Nesten vannblemme.. Kommer helt plutselig.. Men min blir borte av seg selv igjen etter ca 1 uke.. Dritt.. Trenger råd jeg også..
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 men det jeg har en inni munnen min, ikke på leppa!! sniiifff
frøken blå Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Disse "sårene" dere snakker om kaller vi for ÅDEHÅLER. (Hål = hull.) Jeg får dem HVER gang jeg skifter til ny type/merke tannkrem.... AU!! Skikkelig ubehagelig.... Eller, nei. Rett og slett driiiiiiitvondt!! Virker som en slags vannblemme, sant?? På innsiden av kinnet på en måte?? Kan du ta på sånn dentinox (som man smører på gomene når barna får tenner?). En venninne av meg som har slikket på tuttene til dattera og gitt henne omlag 10 slike ådehåler.... Stakkars lille jenta!! Ingenting som hjalp sa de på legekontoret, men kunne smøre på dentinox eller gi paracet om det virket til at hun hadde skikkelig vondt.... Så ikke slikk, drikk eller vær borti noe, du kan smitte barna dine med. Kopp, flaske, ispinne el.l. (bare et tips....) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå