Gå til innhold

Harry navn.. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor mange som får jenter velger å kalle de Isabell, Isabella, Melanie, Madelen og andre jålete navn..? Synes noen ærlig talt det er fint å hete Isabelle?? Er det litt for stor påvirkning fra kongefamilier kanskje? Synes heller man skal tenke på barnets beste (de skal tross alt leve med navnet resten av livet..) fremfor ens egen forkjærlighet for "trend" navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange isabell tror du lider under navnet sitt?

Skrevet

Harry tråd...............hvorfor?

Kome med noe å diskutere da, ikke slikt svada som de fleste driter i!

Skrevet

Disse navnedebattene er egentlig helt meningsløse, for det er sikket over 10.000 brukere av disse sidene, og alle de 10.000 har forsjellig smak. Noen syns Leah er harry, andre syns det er nydelig. Noen syns Frigg og Trym er stygge navn, mens andre igjen syns e er helt fantastiske.

Hva med å R-E-S-P-E-K-T-E-R-E hverandre?

Skrevet

Og noen syns Ingrid Kristin er harry.......

Skrevet

Og noen synes garantert at SOLFRID er harry!

Skrevet

Å???? *fornærma!*

Skrevet

Jeg får også helt ståpels når folk kaller ungene sine sånne ting, men det er vel ingen grunn til å lure på hvorfor. Det er jo fordi de synes navnene er fine. De synes garantert jeg har et skikkelig kjedelig og traust navn på ungen min.

Skrevet

smaken er som baken; delt

noen vil garantert finne navnene på mine barn snodige, men det gir jeg en lang pokker i! og selvsagt blir jeg forundret over mange andres navnevalg, men det er en menneske-rett å ha egne meninger er det ikke? men heldigvis er jeg voksen nok til å ikke kommentere andres navnevalg.....lite å gjøre med det allikevel!

Skrevet

Jeg er enig med HI, ikke at det er harry, men at det blir for jålete og prinsesse- wannabe.

Jeg er tante til flere prinsessenavn både russiske prinsessenavn og franske. Men for all del, hver sin smak.

Det som blir litt teit, derimot, er at de tenker ikke på at navnet skal passe barnet, men at de bare har tatt et navn de sikkert selv ville hete da de vokste opp.

Hun ene jeg er tante til har et sukkersøtt fransk prinsessnavn, og er den mest klumsete, overvektige, lite pikeaktige jenta du kan tenke deg.

Skrevet

for en fantastisk tante du må være.......som fokuserer og leter etter ting i negativ retning på tantebarnet ditt.

Skrevet

for en fantastisk tante du må være.......som fokuserer og leter etter ting i negativ retning på tantebarnet ditt.

Skrevet

Hvordan tolket du det utfra innlegget mitt?

Jeg synes niesa mi er ei fantastisk jente! Synes derimot at navnet hennes ikke kler henne........Men det er ikke henne feil......

Skrevet

Jeg håper ikke det er mange folk som kaller barna sine de navnene på den lista.. Høres ut som planter jo!

Skrevet

Skjønner godt hva du mener! Mange barn som har de "jåle" navna, men som absolutt ikke kler dem. Seff vanskelig å si hvordan barnet kommer til å bli men.. De ferreste kler de navnene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...