minas'81&lillegull;) Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Noen som vil anbefale noe? Jenta mi er ca 8 kg, 74 cm og 8 mnd. Sitter støtt selv og syns det er veldig kjekt å være med på tur:) Vil gjerne ha noe som er behagelig å bære og som vi kan bruke ei stund framover.
paula28 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Dytter jeg, for dette lurer jeg også på! Vi har omtrent like gamle/lange/tunge babyer :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Vi bruker Fjellsport sin. Fås kjøpt på G-sport. Er veldig fornøyde med den og tassen stortrives oppi der. Den sitter skikkelig godt på ryggen og er stabil og fin. Jeg har ennå til gode å få vondt i ryggg og skuldre av å bruke den. Tror den koster rundt 2000,-. Fikk den i gave, så er ikke helt sikker på prisen.
Gravenstein Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Vi har Bergans bæremeis og synes den er veldig kjekk og praktisk. God å bære med og lommer i den til en del småting Barnet sitter høyt og trygt, det er tak over barnet om for vern mot sol og regn, lett å ta vekk om man ikke vil ha det. Vet ikke prisen da snuppa fikk den til jul.
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 He, he, må bare "konkurrere" litt med Gravenstein her ;o) Vår har også regn-/soltak og regntrekk. Det går også an å kjøpe myggnetting.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Mei Tai er flott å bære i og veldig behagelig både for bærer og barn. Dersom man ønsker regnbeskyttelse får man kjøpt dette og det er sovehette på som ved duskregn etc kan festes over hodet på barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå