Tomamma Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Er det noe jeg kan spise for å få fart på magen til lille pia? Hun har ikke hatt avføring på flere dager og plages tydelig med det. Noen som har gode råd?
kladde Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Får hun bare morsmelk? Isåfall er det helt vanlig å ikke ha avføring på en uke. De kan visst ikke bli forstoppet når de bare får morsmelk.
jannemor..venter Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 maltektrakt er ufarlig å prøve, prøv å pumpe ut litt melk og tilsett litt maltekstrakt.. en liten tskje.. eller litt sviskesaft.. men ja kan gå flere dager mellom.. var hipp som happ med min pia, som regel 3 ganger om dagen, så gikk det dager før neste gang og så kom det kanksje en om dagen..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Barn som får mm skal i teorien ikke bli forstoppet.. Men de kan.. Men det kan også gå ganske mange dagene uten at dem har avføring, uten at det skal være noe problem.. Men hvis dem plages med det, så er det jo ikke bra.. Hvor gammel er babyen din da?
Tomamma Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Hun får bare morsmelk,ja. Vet at det kan ta dager uten, men nå har hun tydelig ondt og tar i som bare det. Leste et kjerring råd fra jordmor Siri om at amme te skulle hjelpe - så nu har jeg kokt tevann . ; )
Heihvordetgår Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Du kan jo spise noen svisker, eller koke en sviske i litt vann og gi henne med t-skje. Du må bare passe på at avkoket har passe temperatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå