Gå til innhold

Hvilket bad er best i Oslo (for barn..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lyst å ta med gutten på et bad, men aner ikke hvor det er ålreit. Synes ikke det er så stas på tøyen..eh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hva du ser etter, men på Bøler er det kjempe deilig vann....borti mot kroppstemp. Kjekt hvis han er liten.

Eller så har du jo dette badet som jeg sldri husker navnet på i Asker. Høres ut som et kjiipt bad, men er i vikrligheten nesten et badeland med masse gøy. Eller så har du jo Gardermoen da..... og hvis været er fint er det supert på Frognerbadet.

Skrevet

Takk skal du ha Aprilbaby=) Blir i såfall bøler, har ikke bil så de andre blir litt langt å dra=(

Skrevet

Går jo tog til Gardermoen. Vet ikke hvordan du ankommer i fht til badeland da, men det gjør sikkert noen andre her inne?

Skrevet

Mener at toget til Gardermoen er ekstremt dyrt? eller tar jeg helt feil nå? =)

Skrevet

Flybussen og vanligtog er vel ikke så avskrekkende tror jeg. Flytoget er ganske dyrt.

Skrevet

Bøler bad er stengt nå i sommer, sjekka det i går! Er visst flere bad som er stengt i sommer, sjekk på oslo.kommune.no ;)

Skrevet

så teit! Men godt å vite=)

Skrevet

ups...det var synd. Begynte å vuderer en tur dit etterhvert selv.

Skrevet

Faktisk så er vestkantbadet det eneste badet i Oslo som er oppe i juli!

Skrevet

sammen oss? :-D hehe

Vestkantbadet, hvor er det hen?

Skrevet

Jeg tror faktisk det ligger i like i nærheten av sentrum ett sted, så det var ikke sååå langt unna her jeg bor. Tenker vi tar en tur dit i løpet av uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...