kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 hvordan går det med dere? tenker så mye på dere,håper stemonstret blir borte snart:p
doffine Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 joda, har vært hos purken i dag. Legen også, fått noe beroligende, for jeg har det vondt inni meg. Er redd hele tiden, tør ikke gå i postkassa engang.. ikke gå alene fra bilen til butikken.. ingenting. Og sliter med å få i meg mat... diare, oppkast og kvalme av redsel. Men nå har jeg også fått hemmelig nr og det er rett og slett en befrielse...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 nei det skjønner jeg godt,syke syke mennesker. håper du har noen å være sammen med da,så du slipper å være alene
doffine Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 sambo er hjemme fra jobb i morgen også... etter det så har jeg venner som stiller opp.. for jeg tør ikke være alene... purken følgte meg nesten over veien fra poltihuset til senteret her... Men han holdt bare øye med meg. Så jeg har meget gode venner i en slik stund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå