*MiAMi* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er litt fram og tilbake om jeg skal teste i morgen. LItt ustabil syklus, er på dag 27. Har hatt sykluser fra 25 - 45 dager, så litt vanskelig å beregne synes jeg. Har noen symptomer, men det synes jeg jeg har hver eneste mnd. Tenker hele tiden at DENNE gangen er det noe, men.. har så veldig veldig lyst at det skal sitte akkurat denne gangen. Hadde vært verdens beste bursdagsgave til samboeren min ) Har du symptomer, i såfall hvilke?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 sulten, trøtt, sliten etter en liten tur i trappene, varm hele tiden, kan gå en hel dag uten å ete fordi eg ikke har lyst på, svimmel i blant, klare ikke å lese bokstavene håpper pga svimmelheten. sko hatt mensen på lørdag så va. men fikk negativ test på søndagen. lyst å teste men tør ikke. har startet å gå en del på do og.
Meg og gutten min Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 jeg skal teste igjen i morgen tidlig. testet svakt positivt på dagen i dag. men klarer ikke helt å tro på det, så jeg må prøve med morgenurin. har så mye menssmerter.tror IKM er på onsdag!redd jeg skal teste positivt så kjem mensen alikevel:(
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 de går nok bra skal du se=) eg fikk negativ test men ikke fått mensen enda så eg skal teste natt til onsdag tenkte eg=)
*MiAMi* Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Herregud..... Jeg tok en test nå, og det er et svakt pluss...
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Blir spennende å se om noen av oss tester positivt i morgen:) Drister meg fram og gratulerer til Ariam85 og Miami jeg. En strek er en strek og et kryss er et kryss;) Skal ta første test i morgen. Er bare 10dpo da, men allikevel kjempespent:D Mine tegn er: *Føles ut som elektrostøt i eggstokkene *Veldig oppblåst *Ulvehunger (selv om det også er tegn på pms hos meg da men) *Trøtt og slækk *Fått litt mere kviser enn det jeg pleier ja *Murringer
Meg og gutten min Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 tja min test var jo like positiv i dag:) men klarer ikke helt å glede meg før i morgen da jeg egentlig skal ha mensen. føles liksom som mensen skal komme hele tiden, og det er så utrolig ubehagelig:( LYKKE TIL TIL ALLE SAMMEN I DAG:)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal teste meg til helga=) Tok negativ test på lørdag, så skal prøve å vente så lenge som mulig med å ta nå. Har hatt alle mulig symptomer syntes jeg. Murringer, stikkinger, vondt i ryggen, oppblåst i magen, og blør mye neseblod. Har veldig uregelmessige sykluser alt mellom 28-45 dager. Forrige besøk jeg hadde av TR var 23 mai, så håper på det beste=)
Dizzie_mortil3 Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Jeg testet negativt igår, på 12 DPO. Men har menssmerter som kommer og går, og lyserosa spotting. Det er så irriterende, for mest sannsynlig er det vel tanta som kommer, men jeg husker jo jeg hadde det samme da jeg var vellykket gravid... Så jeg får vel teste imorgen tidlig, på IKM dagen, hvis ikke tanta har stukket innom. Er den negativ da, skal jeg slå tanken fra meg.
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Testet negativt idag:P Er bare 10 dpo ennå, så har fortsatt håpet oppe. Neste test skal jeg ta på torsdag;)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2007 Har du IKM på lørdag som meg?
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Jepp, jeg har også IKM på lørdag;)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2007 har du begynt å teste eller venter du?
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. juli 2007 Fikk svaret lenger opp på siden,,,,
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Jepp.. Var nok litt tidlig ute enda. Skal ta en test til på torsdag og en på IKM dagen på lørdag.
cath78 Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 Hei, jeg slenger meg på her jeg :-) Venter spent på å teste i morgen tidlig, dag 28 i min sykuls. Tok en test i går, den var negativ, men ikke mistet håpet enda. Vanligvis kommer mensen rundt dag 25-27 og den har ikke kommet enda (dag 27 i dag). Kjenner en type menssmerter og hadde litt brunlig blod for noen dager siden, kanskje rester fra festeblødninger tenkte jeg. Veldig varm i kroppen, føler murring i magen og brystene, kanskje de også har vokst litt, hvertfall fått annen form enn de pleier. Mistet i fjor omtrent på denne tiden, 7 uker på vei. Så det er en STOR glede viss dette er virkelighet. Er med i et prosjekt med BabyComp maskinen, brukt den siden januar, egentlig ikke fornøyd. Syndes bare jeg ble forvirret og opphengt i det som sto på den, og veldig skuffet hver gang mensen kom. Denne syklusen har jeg prøvd Pergotime kur, er jeg gravid så en STOR takk til dem. Åh, bare ikke mensen kommer, krysser fingrene og håper den holder seg borte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå